петак, 18. октобар 2013.

Dorcol


Mislim da retko ko ne voli čokoladu. Zar to nije najbolja poslastica? Da pitate mene, ja bih mogla da živim od čokoladi, ali da moj život ne bude toliko sladak, moram da pazim na liniju. 
Setajući Dorćolom, naletela sam na prelepu čokoladnu radnju San Marino u ulici Kralja Petra. Tamo možete da nađete najrazličitije ukuse i oblike čokolade.
Svima, koji vole čokoladu, savetujem da posetie San Marino.

I believe there are few people who don't like chocolate. The best and most delicious sweet. If you ask me, I could live on chocolate, but unfortunately we all know how we'll look like if we consume this irresistible food a lot.
Walking around Dorcol I ran into a beautiful chocolate shop called San Marino at King Peter's Street. There you can find all sorts of chocolate flavors.
To all who loves chocolate, I suggest to visite San Marino.


I was wearing:
Forever 21 shirt
Levis jeans
Zara leather jacket
Timberland Boots
Hermes bag
Zara nacklace
Mona belt

1 коментар: