понедељак, 6. мај 2013.

Sochi Day1



I need to say "Welcome back" to myself. Sorry for not seeing each other  for a three month, but finally I'm here. :)
I've just came back from Sochi and I'd like to show you some of my outfits. Simply casual for a walking. My favorite sneckers are converse, especially white one. I love to wear them in any style combination. I need to say that I'm into this red skirt that my mom sewed me, cannot stop wearing it. I adore blue and red combination of colors with gold accessories. Hope you like it too. Enjoy.

Moram sebi da kazem "Dobrodosla". Izvinite sto nisam nista stavljala na blog ova prethodna tri meseca, ali sam zato ponovo tu. :)
Ja sam se upavo vratila iz Socija i zelela bih da vam pokazem par mojih outfita. Jednostavna kombinacija za setnju, udobno i retro. Moje omiljanje patike su starke, posebno bele. Volim da ih kombinujem uz elegantan stil. Moram da vam priznam da sam potpuno zaljubljena u crvenu suknju koju mi je inace sasila mama, jednostavno ne mogu da prestanem da je nosim. Jako volim kombinaciju plave i crvene boje sa zlatnim detaljima. Nadam se da se i vama svidja. Uzivajte.
 







I was wearing:
Ljiljana Prodanovic skirt
H&M top
Furla bag
Converse sneackers
Ray Ban sunglasses
H&M neckless
earrings are from Montenegro


Нема коментара:

Постави коментар