среда, 8. мај 2013.

Sochi Day3


 As I said some days ago, converse sneackers are my #1 sport shoes, I can wear them with skirts, elegant dresses or jeans, absolutely with anything. 
Today I decided to make black/red/white combination. I bought in Sochi this black and white top in H&M, I got this cap from my mom when I was a kid and I can wear it till now. I wanted to make an accent on some detail, so I took my dad's jeans jacket :)
What do you think about this outfit?

Kao sto sam rekla pre nekoliko dana starke su mi #1 patike. Njih mogu da nosim sa suknjama, elegantnim haljinama, pantalonama, apsolutno sa bilo cime, jednostavno ih obozavam.
Danas sam odlucila da obucem crno/crveno/belu kombinaciju. U sociju sam kupila ovu crno belu majicu u H&M-u, kacket sam dobila od mame jos kad sam bila mala i dalje ga nosim. Htela sam da dam akcenat nekom detalju, tako da sam uzela tatinu teksas jaknu :)
Da li vam se svidja moj luk?

Love, The Natural Dress :*









I was wearing:
Ljiljana Prodanovic skirt
H$M top
Sweet Years cap (old one!)
Furla bag
Ray Ban sunglasses
Converse sneackers
H&M necklace
H&M, P.S. Fashion bracelets 
Mac lipstick Russian Red

Нема коментара:

Постави коментар