субота, 10. август 2013.

Dubrovnik


Dan u Dubrovniku. Suncan i prelep dan. Letovala sam u Herceg Novom i moj drug i ja smo odlucili da odemo malo i do Hrvatske. U Dubrovniku sam bila nekoliko puta i svaki put se obradujem kad dodjem ponovo, volim stari grad, uske prolaze, plazu, mislim da ovde prave najbolje sladolede, ubedljivo najukusnije. More je prelepo, kristalne plave boje, velicanstveno je. Ko jos nije bio tamo, svima savetujem da posete ovaj prelepi gradic.

Day in Dubrovnik. Sunny and beautiful one. I spent this summer in Herceg Novi and my friend and I decided to go to Croatia for a while. I was several times in Dubrovnik and every time I feel delighted when I get back, I love the old town, narrow passages, the beach, I think there is the best ice cream there, the tastiest one. The sea is beautiful, crystal blue, looks magnificent. I suggest everyone to visit this beautiful town.
 




 




I was wearing:
Zara shorts 
H&M top
Zara headband
Zara bag
Converse
Ray Ban suglasses

1 коментар:

  1. Aaaaaaaaaaaa divna siiiiiiiiii...sjajno izgledash a za Dubrovnik i da ne pricam-obozhavam ga! Pratimo se?..ja tebe-da :) pozzz iz Makedonije http://anitce.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши