недеља, 4. август 2013.

Red Moscow


Kad kazete Moskva, prvo sta vam padne na pamet je Crveni trg. To je najpoznatija i jedna od najlepsih mesta koje treba posetiti ovde. Ja iako sam zivela 8 godina u Rusiji, svaki put kad dodjem na Crveni trg osecam se prelepo, kao da leptirici lete u mom stomaku, svaki put se ponovo zaljubim. Najvazniji dogadjaji se desavaju upravo ovde, na svaki praznik Crveni trg je pun, zapravo, ovde sam ja i zavrsila skolu, tj matura je bila odrzana u Kremlju i na trgu. Znam svaki detalj ovog predivnog mesta. Ne znam da li sam vam pricala, ja mnogo volim da crtam i moja omiljena slika koju sam ja uradila je Crveni trg i crkva Vasilija Blazenog. Jednostavno ovo mesto je izuzetno znacajno za mene.

When you say Moscow, the first thing that comes to mind is Red Square. It is the most famous and one of the most beautiful places to visit here. Although I lived 8 years in Russia, every visit to Red Square is amazing, I feel like butterflies are flying in my stomach, like I'm  falling in love over and over again. The most important events are happening right here, on every holiday Red Square is full, actually, I finished school here, the graduation was held in the Kremlin and in the square. I know every detail of this beautiful place. I don't know if I told you, I'm into drawing and my favorite picture that I did is the Red Square and the Church of Basil. Simply, this place is very important for me.









I was wearing:
Ljiljina Prodanovic skirt
H&M top
Zara jeans jacket
Shine flats
Ray Ban sunglasses
Burberry bag
H&M necklace

Нема коментара:

Постави коментар